Vuosikokous

Lisätty 07.04.2021

Vehkalahden Veneseuran sääntömääräinen vuosikokous pidetään etänä (Microsoft Teams -kokous) keskiviikkona 14.4.2021 klo 19.

Kokouksessa päätetään vuoden 2020 tilinpäätöksen vahvistamisesta, vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille, vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksujen suuruudet. Lisäksi valitaan kaikki hallituksen jäsenet sekä muut vastuuvelvolliset alkavalle toimikaudelle.

Kokoukseen voi osallistua tietokoneella, tabletilla tai vaikkapa älypuhelimella. Kokouksessa käytetään ruudunjakoa, joten iso näyttö on suositeltava.

Kokouksen jälkeen voidaan jatkaa keskustelua veneseuran asioista tai vaikka ihan jostain muusta.

Osallistumislinkki kokoukseen tulee myöhemmin sähköpostitse sekä veneseuran Facebook-ryhmään.

Tervetuloa kaikki rohkeasti mukaan!