Palkitsemisia

Lisätty 26.05.2017

Veneseuran 30-vuotisjuhlissa palkittiin kolme ansioitunutta jäsentä.
Hallituksen puheenjohtajisto Kai Ristola ja Antti Koskinen esittää seuran sääntöjen määräämällä tavalla yhdistyksen seuraavan kokouksen päätettäväksi kahta henkilöä veneseuran kunniajäseneksi.

Pertti Syvänne, kunniajäsen n:o 3:
(hän on koko jäsenyytensä ajan ollut erityisen aktiivisesti mukana seuran toiminnassa. Hän on ollut myös Veneilyliitossa ajamassa seuramme toimintaan läheisesti liittyviä asioita. Hän on toinen, vielä seurassa jäsenenä oleva perustajajäsen ja seuran ensimmäinen varakommodori.)

Juha Hiironen, kunniajäsen n:o 4:
(hän on kiistatta seuran aktiivisin toimija yli kahden kymmenen vuoden ajalta. Hän on edelleen erittäin aktiivisesti mukana seuran toiminnassa ja vielä pirun nopea ja tehokas toimissaan.)

Lisäksi palkittiin...

Asko Ahola, ”VeeVeeÄssä” n:o 1:
(hän on ansioitunut monella eri tavalla usean vuoden ajan. Hänen määrätietoinen ja ammattitaitoinen tapa tehdä ja johtaa esimerkillään erilaisia asioita on ainutlaatuista. Hänen työpanos on sellaista mitä seuramme ehdottomasti tarvitse.)

Erittäin suuret onnittelut kaikille palkituille!