Kevätretki

Lisätty 14.02.2020

Vehkalahden Veneseura järjestää kevätretken 18.-19.4.2020 Viipuriin.

Yöpyminen Hotelli Druzbassa kahden hengen huoneissa. Illalla nautimme yhteisillallisen Ravintola Espilässä.

Matkalla on oltava jokaisella henkilökohtainen viisumi ja voimassa oleva passi. Pari-kolme viikkoa ennen lähtöä täytämme yhdessä hakukaavakkeet niiden kanssa, jotka tarvitsevat ilmaisen E-viisumin.

Viipurissa pyritään järjestämään jotain aktiviteettia joko la-päivällä tai su-aamupäivällä. Tästä tarkemmin lähempänä ajankohtaa tai sitten yllätyksenä perillä.

Matkan hinta 85€/hlö, joka sisältää matkat, hotelliyöpymisen 2hh, mahtavan porukan yhdessäolon sekä seuramatkan ihanuuden. Mahdollisesti myös aktiviteetit kuuluvat matkan hintaan.

Bussi lähtee la 18.4. klo 8 Haminan linja-autoasemalta.
HUOM. bussissa on tilaa vain 19 hlölle, joten paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautumisia ottaa vastaan Juha Hiironen (0400 151 457).

Tervetuloa mukaan!